Nostres.cz » Zdraví » Dočasná fáze ticha jako mini meditace

Dočasná fáze ticha jako mini meditace

dívka a mini meditace
Zdroj/foto:Pixabay

Některé typy mini meditace jsou vhodné i pro úplné začátečníky. Patří mezi ně i tzv. dočasná fáze ticha nebo také přerušované ticho.

Pozitivní účinky na duši i tělo

Uvést tělo do rovnováhy, zmírnit stres i úzkost a pozitivně působit na imunitní systém, to je úkolem meditace. Mnohdy jsme ovšem příliš zaneprázdněni a pokud jsme navíc v této oblasti nováčci, není snadné s meditací začít. Ideální v tomto případě je zkusit mini meditaci, jako je přerušované ticho nebo také dočasná fáze ticha.

mini meditace
Zdroj/foto:Pixabay

Jak na to a jaký to má smysl?

Zkuste si naplánovat při své činnosti krátké přestávky. Posaďte se, choďte nebo stůjte a pokuste se osvobodit od všech hluků a rozptýlení. Soustřeďte se jen na sebe a naučte se být TADY a TEĎ.
Pomůže vám to eliminovat stres a negativní emoce, zlost i smutek. Získáte větší životní pohodu, naučíte se relaxovat a časem možná, budete-li chtít, postoupíte k rozsáhlejším typům osobní meditace.

mini meditace
zenové kameny

ČTĚTE TAKÉ: Čínská medicína a prsty na rukou

 

 

Autor: Redakce NOSTRES

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Další články v rubrice

Populární ve zdraví

Z ostatních rubrik

Výběr článků

Popular posts:
Popular posts: