Nostres.cz » Zdraví » Co můžeme bez obav jíst před spaním

Co můžeme bez obav jíst před spaním

spící žena
Zdroj/foto:Pixabay

Nedávno jsme se zabývali opačným tématem – co pro zdravý spánek rozhodně nejíst. Dnes si řekneme co bychom naopak konzumovat měli nebo mohli. Především by mělo jít jen o maličkosti, takže pokud chcete usínat bez problémů a těžkého břicha, vsaďte na tyto pochutiny.

Plátek šunky a sýra

Vezměte si jen plátek kvalitní šunky a sýra, srolujte a večerní drobnost máte hotovou. Její velikost akorát utiší váš hlad a zároveň uspokojí i chutě. Kromě toho má ještě jednu výhodu – sýr plný proteinů má 30 minut před spánkem podle jisté studie pozitivní vliv na práci vašeho metabolismu celý následující den.

Hrst ořechů

Pokud možno vlašských ořechů. Právě ty mají schopnost zvýšit ve vaší krvi hodnoty melatoninu, který je pro dobrý spánek nezbytný. Ale hrstí rozhodně nejsou myšleny vrchovatě naplněné dlaně.

ořechy
Zdroj/foto:depositphotos

Mléčná rýže

Vyberte si takovou, která neobsahuje množství cukru, případně si připravte vlastní.

Malá miska polévky

Horká polévka pomáhá tělu i psychice. Ideální je ta zeleninová nebo kuřecí či slepičí vývar.

Mléko s medem

Tento horký nápoj zaplní žaludek a zároveň navodit pocit pohody. Udělejte si z jeho pití tradici, vaše tělo si zvykne a už jen rituál pití vás připraví na spánek.

Kiwi

Kiwi dokáže zlepšit usínání i kvalitu spánku, zvyšuje totiž hladinu serotoninu v krvi.

kiwi
Zdroj/foto:Pixabay

Batáty

Dnes už dostanete tyto trochu exotické plody, běžně v obchodech. Batáty jsou bohaté na draslík, který pozitivně ovlivňuje uvolnění svalů. Dopřejte si z nich malou porci kaše.

Autor: Redakce NOSTRES

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Další články v rubrice

Populární ve zdraví

Z ostatních rubrik

Výběr článků

Popular posts:
Popular posts: